زمانی که گلاب به عنوان تونیک استفاده می شود، محصولی موفق برای پاکسازی و پاکسازی پوست است. گلاب به دلیل اثر تصفیه کنندگی به کاهش ظاهر منافذ بزرگ و سفت شدن منافذ کمک می کند و در عین حال منافذ را عمیقا تمیز می کند.

نکته DIY ما – راسول را با گلاب کوه زرد مخلوط کنید تا خمیری صاف به دست آورید. آن را به مدت 5 دقیقه روی پوست خود بمالید سپس آبکشی کنید.

پوست شما سم زدایی و هیدراته خواهد شد. مراقب باشید، منتظر خشک شدن کامل راسول روی صورت خود نباشید، آب طبیعی موجود در پوست شما را جذب می کند. کیت ساخت این ماسک پاک کننده را در فروشگاه ما پیدا کنید.

گلاب با محدود کردن ظاهر قرمزی، به ویژه برای پوست های خشک، از پوست ظریف و حساس محافظت می کند. با احترام به پوست های چرب و مستعد آکنه، نرمی و لطافت آن به طور طبیعی از پوست ضعیف شما مراقبت می کند و ظاهر آن را بهبود می بخشد.

مشکلات پوستی مانند آکنه، درماتیت، اگزما یا پسوریازیس را تسکین می دهد. خطر واکنش آلرژیک کمی با استفاده از این آب وجود دارد زیرا بر خلاف اسانس، رقیق شده است.

گلاب

گلاب را روزانه روی صورت خود بمالید، به شما در مبارزه با آکنه کمک می کند.

برای مراقبت از پوست سر خود از گلاب هیدروسول استفاده کنید که عمیقاً التهاب پوست سر تحریک شده را درمان می کند و با تحریک گردش خون و تقویت فولیکول های مو از ریزش مو جلوگیری می کند. گلاب خاصیت تسکین دهنده دارد، استفاده از آن برای درمان پوست سر حساس، خشک یا کم رنگ مفید است.

با فعال کردن تولید سبوم در غدد چربی که تهاجمات خارجی را محدود می کند، از مو محافظت می کند. این آب باعث تقویت و نرم شدن موها می شود تا اثر زهکشی روی موها داشته باشد.

از گلاب استفاده کنید و پوست سر خود را به آرامی به مدت ده دقیقه ماساژ دهید و سپس روی انتها و طول ها بکشید. این درمان نیازی به شستشو ندارد و می توان آن را چندین بار در هفته تکرار کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *