کود مرغ همانطور که می گویند به روشی ساده استفاده می شود. در واقع فقط باید با کمک مثلا آزادا آن را روی زمین پخش کنید. همچنین می توانید مقدار کمی به گیاهان در گلدان اضافه کنید، اما بسیار مهم است که حدود 10، 20 یا 30 گرم باشد.

البته اگر گیاهانی که قرار است کود مرغی صنعتی داده شوند در گلدان باشند، می توانید دوز را تا 100 گرم افزایش دهید. قطر حدود 50 سانتی متر یا بیشتر.

با این حال، هنگامی که شک دارید، ایده آل این است که کمتر از آنچه در ابتدا تصور می شد مصرف کنید. و اگر آنها را از مهد کودک خریداری کرده اید، دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید.

یک مرغ در روز بین 100 تا 150 گرم تولید می کند، اما این بدان معنا نیست که همه چیز را می توان استفاده کرد، زیرا بستگی به محل زندگی حیوان دارد.

این بدان معنی است که رشد در آزادی یا در یک منطقه تعیین شده اما وسیع از باغ، در مقایسه با رشد در مکان دیگری که زمین آسفالت است، یکسان نیست. در مورد دوم، مقدار قابل استفاده بیشتر است، زیرا جمع آوری آن آسان تر است.

اگر مرغ ندارید و نمی توانید/می خواهید یکی داشته باشید، همیشه این گزینه را دارید که کود مرغی تولیدی بخرید. بنابراین، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اینجا را کلیک کنید.

با این کود مرغ ما کود عالی برای گیاهان خود خواهیم داشت و بهترین از همه این است که طبیعی است.

آیا می خواهید رشد گیاهان را در کلبه تابستانی خود تسریع کنید؟ استفاده از کودهای مصنوعی منجر به عدم تعادل در خاک و در نتیجه آسیب رساندن به طبیعت می شود.

کود

میوه های رسیده حاوی نیترات هستند که بر بدن انسان تأثیر منفی می گذارد. به همین دلیل است که باغبانان بیشتر و بیشتر کودهای طبیعی را ترجیح می دهند. ما از شما دعوت می کنیم تا نحوه پرورش فضولات مرغ و لقاح موثر با دستان خود را بیابید.

فواید کود مرغی به عنوان کود
فضولات طیور حاوی بسیاری از مواد مفید است که تأثیر مفیدی بر رشد و عملکرد محصولات سبزیجات دارد. این مهم است که بدانیم چگونه فضولات طیور را برای خیار به درستی رقیق کنیم و در چه قوامی. بر اساس نتایج مطالعه دانشمندان آلمانی، کود مرغی 9 برابر فسفر و 34 برابر بیشتر از کود اسب حاوی ترکیبات نیتروژن است. در طول روز، 5 جوجه می توانند تا 1 کیلوگرم کود آلی تولید کنند که می تواند رشد گیاه را بسیار تقویت کند و بسیار بهتر از ترکیبات معدنی است.

کود مرغی حاوی مواد مفید فراوانی است که بر رشد و بهره وری محصولات گیاهی اثر مفیدی دارد.کود ساده و دانه ای

کود مرغ را می توانید در فروشگاه های کشاورزی در بسته بندی های مخصوص خریداری کنید که نحوه تولید مخلوط سبزیجات و محصولات باغی را به شما می گوید.

مزیت اصلی کود مرغی این است که مواد مغذی موجود در آن غلظت بالایی دارد، بنابراین مقدار کمی از مخلوط رقیق شده برای کوددهی خاک مورد نیاز است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *