حتی اگر ما اغلب حتی به آن فکر نمی کنیم، بسیاری از روش های فعلی تکمیل نساجی سابقه طولانی دارند. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که گلدوزی‌ها در 5000 سال قبل از میلاد به عنوان تزئینات روی منسوجات استفاده می‌شدند.

ثابت شدند؟ داستانی واقعا طولانی و جالب که در سراسر جهان کشیده شده است. سرمه دوزی هندی شاهد تاج گذاری پادشاهان و امپراطوران قدیمی بود، هنوز هم لباس مقدس بزرگان کلیسا را ​​زینت می دهد و قبلاً در نور چراغ های نفتی در دوران باستان ساخته می شد.

با ما در سفری در زمان در وبلاگ ما همراه باشید. از آغاز سرمه دوزی تا تولید صنعتی امروزی. در پست فعلی وبلاگ، می توانید دریابید که خرس توضیحی ما استفان مایر در حالی که بینی خود را عمیقاً در کتاب های تاریخ می کاود، چه چیزی جالب و ارزش دانستن در مورد موضوع را دریافت کرد.

حتی اگر ما اغلب حتی به آن فکر نمی کنیم، بسیاری از روش های فعلی تکمیل نساجی سابقه طولانی دارند. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که سرمه دوزی در 5000 سال قبل از میلاد به عنوان تزئینات روی منسوجات استفاده می‌شدند.

سرمه دوزی

داستانی واقعا طولانی و جالب که در سراسر جهان کشیده شده است. سرمه دوزی شاهد تاج گذاری پادشاهان و امپراطوران قدیمی بود، هنوز هم لباس مقدس بزرگان کلیسا را ​​زینت می دهد و قبلاً در نور چراغ های نفتی در دوران باستان ساخته می شد.

با ما در سفری در زمان در وبلاگ ما همراه باشید – از آغاز سرمه دوزی تا تولید صنعتی امروزی. در پست فعلی وبلاگ، می توانید دریابید که خرس توضیحی ما استفان مایر در حالی که بینی خود را عمیقاً در کتاب های تاریخ می کاود، چه چیزی جالب و ارزش دانستن در مورد موضوع را دریافت کرد.

با توجه به این درجه بالای خلاقیت همراه با چارچوبی باریک برای طراحی فرآیندها و ساختارهای کاری، گلدوزی در حوزه درمانی نیز اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.
هدف شما از کار با گلدوزی هرچه که باشد، ما شریک مناسبی هستیم تا به هر سؤالی که ممکن است داشته باشید پاسخ دهیم و نیازهای شما را در دنبال کردن چیزی که زمانی یک سرگرمی بسیار نخبه بود برآورده کنیم.

هر جا که روبان گلدوزی با آرم V&H بخرید، همیشه اصل آن را می خرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *