خوردن کیک در مقادیر مناسب به تامین انرژی مورد نیاز بدن برای انجام وظایف روزانه کمک می کند و این به دلیل محتوای کیک و به طور کلی غذاهای پخته شده است که آرد و شکر دو منبع خوب کربوهیدرات هستند.

بدن با انرژی در هنگام سوختن، علاوه بر آن کیک سنتی خانگی مقدار مناسبی از چربی را تامین می کند که انرژی بدن را افزایش می دهد. به دلایل زیر به افزایش تامین انرژی مورد نیاز بدن برای انجام وظایف مختلف کمک می کند.

سرشار از کلسیم و پروتئین: ویژگی کیک حاوی تخم مرغ است که یکی از بهترین منابع پروتئین است. و همچنین گاهی اوقات شیر ​​و شکلات که منابع خوبی از کلسیم هستند.

سرشار از ویتامین: برخی از انواع کیک ها سرشار از ویتامین هستند و محتوای ویتامین ها را افزایش می دهند تا از برخی از انواع میوه های تازه در تهیه میوه ها، سبزیجات، هویج و غیره استفاده شود.

کیک

ممکن است سرشار از امگا 3 باشد: برخی از کیک ها سرشار از امگا 3 هستند و این به دلیل افزودن جوز هندی به دستور غذا است.

سلامت دستگاه گوارش را ارتقا می دهد. افزودن برخی میوه ها که دارای مقدار مناسبی فیبر هستند می تواند به بهبود سلامت گوارش کمک کند.

ما اغلب با افزودن انواع توت ها، سیب، آناناس و هویج مافین درست می کنیم که همگی غذاهای غنی از فیبر هستند که به سلامت دستگاه گوارش و کاهش احتمال بیماری قلبی کمک می کنند.

به افزایش سلامت دستگاه گوارش و کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی کمک می کند بهبود خلق و خو کیک یکی از غذاهایی است که عمدتاً در جشن های عروسی، مهمانی ها، تعطیلات و مناسبت های مختلف سرو می شود، بنابراین شادی و نشاط اغلب در بین مردم حاکم است.

افرادی که در آن شرکت می کنند یا می خورند، که ممکن است به کاهش احتمال افسردگی و غم و اندوه و بهبود خلق و خو کمک کند، به دلیل نقش کیک در افزایش ترشح اندورفین، که باعث افزایش احساس شادی و کاهش افسردگی و اضطراب می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *