با کنجد به وزن ایده آل خود برسید

معمولا کنجد به دلیل این که خواص زیادی دارد بسیار مورد استفاده مردم قرار میگیرد ولی سئال این است که کنجد را با چی بخوریم چرا که مصرف موادی مانند کنجد گردو و غیره اگر با برخی محصولات دیگر باشد جذاب مواد معدنی اش در بدن زود تر انجام می شود.

با افزودن کنجد، کنجاله سویا و آرد که منابع غنی تریپتوفان و متیونین هستند برطرف کرد این به ایجاد تعادل در تغذیه و رژیم غذایی کمک می کند.

محصولات کشاورزی در ایران با کیفیت های مختلفی تولید میشوند و مهد محصولات پر فروش ما محصولات کشاورزی استان گلستان است که مواد مختلفی را در کیفیت های اعلا تولید میکند و به عرصه فروش قرار می دهد.

کنجد

مراکز مختلفی هستند که به فروش محصولات و تجهیزات پزشکی می پردازند و یکی از پر استفاده ترین محصولات پزشکی دستگاه قند خون است برای افرادی که مشکل دیابت دارند می توانند از آن استفاده کنند  و میتوانند این محصول را از مرکز فروش دستگاه تست قند خون رایگان تهیه و خریداری نمایند.

80 درصد از عصاره های اتانولی آبی کنجد سفید و سیاه کامل و بخش های پوسته آنها برای سنجش ظرفیت آنتی اکسیدانی معادل Trolox مورد بررسی قرار گرفت.

نتایج نشان داد که میزان کلسترول لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL)، ظرفیت کاهش رادیکال های آزاد، ظرفیت کیلیت فلز و محتوای فنلی کل (TPC) کاهش می یابد پوسته کنجد سیاه فعالیت آنتی اکسیدانی بیشتری نسبت به کنجد سفید نشان داد.

گیاهان بسیار خواص های مختلف دارند و میشود با گیاهان زیادی در محصولاتی مانند دم نوش و یا غیره استفاده نمود یکی از محصولاتی که بسیار مورد استفاده قرار میگیرد گیاه مریم گلی است که بسیار آرامش دهنده است.

علاوه بر این، پپتیدهای دانه کنجد نیز دارای خواص ضد فشار خون و آنتی اکسیداسیون بودند بنابراین می توان از آن در فرمولاسیون غذاهای مغذی و کاربردی استفاده کرد.

  • منابع:
    1. Nutritional and Therapeutic Potential of Sesame Seeds
  • تبلیغات:
    1. ظروف نقره و استفاده از آن توسط انسانهای اولیه
    2. تاریخچه و نحوه به وجود آمد اولین صندل تاریخ
    3. پیرزنی راز میلیاردر شدن خود را بازگو کرد !
    4. سلاح محبوب معلمان دهه 60 لوله پلی اتیلن بود!