کفش ساحلی مردانه که جان کودکی را از غرق شدن نجات داد

این کفش ساحلی مردانه ظاهری همه کاره دارد که می‌تواند از قایق رانی و رودخانه‌های پر آب به پیاده‌روی‌های بارانی در مرکز شهر تبدیل شود.

Loyak گزینه معمولی کفش آبی جوراب مانند شما نیست. ظاهری لوفر (به علاوه مجموعه ای توری اضافی) و ساختاری بادوام دارد.

Astral Loyak لغزنده است، با یک دهانه ثابت، که پوشیدن آن را برای کسانی که قوس بلند دارند دشوار می کند. می‌توانید کفش را با بند محکم کنید، اما در پوشیدن و درآوردن آن‌ها نمی‌توانید کفش را محکم کنید.

زیره G.15™ Flex-Grip آن ردی از خود به جای نمی گذارد و چسبندگی قابل اعتمادی را بر روی سنگ های مرطوب و لبه های صاف ایجاد می کند.

ضخامت زیره به اندازه ای است که شما را از صخره های تیز محافظت می کند و در عین حال احساس قوی از زمین برای استقرار پایه خود به شما می دهد.

سوراخ‌های تخلیه به Astral Loyak کمک می‌کنند تا به سرعت خشک شوند، اما در عین حال، آن‌ها به‌عنوان نقطه ورودی برای شن و ماسه نیز عمل می‌کنند.

هر از گاهی باید با زباله ها مقابله کنید. این کفش های آبی زنانه همچنین دارای جعبه پنجه جادار است که برای کسانی که پاهای پهن دارند انتخابی ایده آل است. به طور ایمن کل پا را می پوشاند و به گام های شما ثبات می بخشد.

اکنون، اگر پاهای باریکی دارید، توصیه می کنیم برای تناسب اندام، سایز را کاهش دهید.

به طور کلی، زیبا، راحت، بسته بندی شده است و دارای کشش عالی است. از آن برای ماجراجویی در آب های سفید، در حین کایاک سواری یا حتی یک پیاده روی مرطوب کوتاه استفاده کنید.

کفش‌های آبی زنانه Astral Loyak گزینه‌ای کامل با چند محدودیت است که ارزش معاوضه را دارد برای کسانی که ظاهر را دوست دارند و می‌خواهند یک کفش آب همه‌کاره داشته باشند که در روزهای بارانی و تعقیب بچه‌هایتان در آب کار کند. پارک