چراغ قوه uv ویتاپ مدل بلک لایت ارزان ترین چراغ قوه دنیا می باشد

همانطور که قبلا ذکر کردم، 2 نوع لامپ وجود دارد. اگر از طرفداران LED نیستید، در اینجا یک چراغ خودکار پزشکی با لامپ هالوژن ساخته شده است.

چراغ قوه uv ویتاپ مدل بلک لایت برای بررسی بهتر نور سفید ساطع می کنند. لامپ از نوع تنگستن هالوژن ~ 3200K است. این بدان معناست که وقتی نور را دورتر می برید، شعاع پرتو نور بزرگتر به نظر می رسد. فقط یک سطح روشنایی دارد. روکش مات و بادوام است زیرا از جنس برنج جامد ساخته شده است
بادوام
دارای گیره جیبی
عمل با یک دست
معایب:
نسبتاً سنگین در مقایسه با دیگر خودکارها

Klarus P20 ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم هوافضا با روکش آنودایز سخت Mil-Spec، یک قلم بادوام است که متخصصان پزشکی از آن در انجام معاینات فیزیکی استفاده می کنند. مقاومت در برابر ضربه تا عمق 1.5 متری دارد و دارای رتبه IPX-8 است.

چراغ قوه uv ویتاپ مدل بلک لایت

انرژی آن توسط باتری های AAA تامین می شود و می تواند نوری با حداقل 4 لومن به مدت 193 ساعت و حداکثر 230 لومن به مدت 34 دقیقه ساطع کند. دارای 3 سطح روشنایی است و 92 درصد نور را با لنز نوری PMMA خود انتقال می دهد.

چیزی که این خودکار را از سایرین متمایز می کند حافظه حالت آن است که در آن چراغ آخرین حالتی را که استفاده کرده اید روشن می کند. برای موقعیت‌های اضطراری که می‌توانید فوراً بدون تنظیم سطح روشنایی دیگر آنها را بگیرید.

دارای طراحی تک سوئیچ است که می توانید آن را روشن کرده و سطح روشنایی را با یک دکمه تنظیم کنید.

کاربردهای پزشکی از LED برای روشن کردن راه استفاده می کنند

ال ای دی های با کارایی بالا، نورهای جراحی و درمان های پزشکی کاربردی با نور را با خروجی های نورانی بالا و طراحی کم مصرف قرار می دهند.

توسط MICHAEL J. KAWA

از زمان شروع تجاری خود در سال 2006، چراغ های جراحی مبتنی بر LED به فناوری انتخابی برای روشنایی بالای سر در اتاق های عمل بیمارستان (ORs) و اپراتورهای دندانپزشکی تبدیل شده اند.

روشنایی جراحی

امکانات پزشکی از ویژگی‌های ذاتی LED‌های با کارایی بالا بهره می‌برند که در مقایسه با سیستم‌های روشنایی جراحی سنتی با استفاده از لامپ‌های هالوژن یا تخلیه گاز، نور بهتر، عمر طولانی‌تر و کاهش مصرف برق را فراهم می‌کنند.