چاقو دنده ای زنجان موجب مرگ مرد آشپز در حین کار شد

طرفدار چاقوی سرآشپز، چاقوی آشپزی است. این چاقوها بسیار کوچکتر هستند که معمولاً حداکثر طول آنها حدود 4 اینچ است. در حالی که اینها برای خرد کردن و برش دادن گوشت و سبزیجات انتخاب خوبی نیستند.

اما برای کارهای دقیق فوق العاده هستند. در جایی که یک چاقو دنده ای زنجان بزرگتر ممکن است مشکل داشته باشد، چاقوی خشک کن برای بریدن چربی، برش دادن و هسته گرفتن میوه ها، و جدا کردن میگو بسیار مناسب است.

یکی دیگر از مواردی که هر آشپز خانه باید داشته باشد یک چاقوی دندانه دار است. اینها در کار با غذاهای نرم که با نیروی چاقوی سرآشپز خرد می شوند بسیار مؤثرتر هستند.

چاقوهایی با تیغه های دندانه دار برای برش نان، بریدن گوجه فرنگی و هر چیز دیگری که داخل آن نرم اما بیرون سفت تر است، عالی هستند.

مانند اکثر محصولات مصرفی، هزینه چاقو شما تقریباً به کیفیت تبدیل می شود. ویژگی‌های چاقوی آشپزخانه مانند دسته‌های فولادی دمشق و چوب سخت حکاکی شده به مهارت‌های صنایع دستی نیاز دارد و اینها ارزان نیستند.
چاقو

ارزان‌ترین چاقوهایی که می‌توانید پیدا کنید ممکن است این کار را انجام دهند، اما متوجه خواهید شد که دائماً چاقوهای خود را تیز می‌کنید یا حتی آن‌ها را تعویض می‌کنید.

این به این معنی نیست که وقتی می خواهید چاقو بخرید، باید پول را شکست دهید، فقط یک چاقوی باکیفیت یک سرمایه گذاری است و قطعا ارزشش را دارد. به خاطر داشته باشید که نیازی نیست یکباره مجموعه کاملی از چاقوهای با کیفیت بخرید.

اگر توانایی خرید یک مجموعه کامل را ندارید، بهترین کار خرید فقط چاقوهای خاصی است که برای شروع به آن نیاز دارید. بهترین چیزهایی که در دست دارید چاقوی سرآشپز و چاقوی پخت و پز است تا به شما روشی محکم برای کار با بیشتر غذاها بدهد.

با گذشت زمان، مجموعه شما رشد خواهد کرد، با چاقوهایی که قبلاً خریداری کرده اید، واقعاً برای دیدن آن روز زندگی می کنند.

ویلیام هنری مجموعه‌ای خیره‌کننده از مجموعه‌های چاقوی آشپزخانه حرفه‌ای دارد که از فولاد دمشقی جعلی دستی و دسته‌های چوبی و معدنی کمیاب ساخته شده‌اند. امروز به انتخاب چاقوها نگاه کنید تا آخرین مجموعه چاقوهای آشپزخانه را که تا به حال به آن نیاز دارید بیابید.