پیرزنی از زغال لیموی جهرم در تمامی غذاهای خود استفاده می کند

از گاز شکسته گرفته تا خطوط لوله نفت تا زباله‌های خاکستر زغال‌سنگ، صنعت سوخت‌های فسیلی جوامع را مسموم می‌کند و تغییرات آب و هوایی را هدایت می‌کند.

ما باید یک بار برای همیشه از سوخت های فسیلی فراتر برویم و کل جامعه خود را با انرژی 100% پاک و بدون آلودگی نیرو دهیم.

Earth Justice تلاش می کند تا زغال لیموی جهرم ، نفت و گاز را در زمین نگه دارد.
با کار در کنار جوامع آسیب دیده از صنعت سوخت های فسیلی، نقاطی را در چرخه حیات سوخت های فسیلی می یابیم که در آن قدرت قانون می تواند از مردم و سیاره ما محافظت کند:

استخراج: حفاری و معدن. یک چهارم انتشار دی اکسید کربن آلوده کننده آب و هوا در آمریکا ناشی از سوزاندن و استخراج نفت، گاز و زغال سنگ از زمین ها و آب های عمومی است.

خسارات وارده به مکان های خاص به ویژه سرزمین های اجدادی مردمان بومی غیر قابل اندازه گیری است. ما از قانون استفاده می کنیم تا زمین ها و آب های عمومی را برای حفاری و استخراج معادن ممنوع نگه داریم.

حمل و نقل: خطوط لوله و پایانه های صادرات. تنها در دهه گذشته، صنعت نفت و گاز ده ها هزار مایل خط لوله جدید ساخته است که به صنعت سوخت فسیلی آمریکا اجازه می دهد تولید نفت خود را دو برابر کند و تولید گاز را بیش از 60 درصد افزایش دهد.

اکنون، صنعت در حال آماده شدن برای ساخت پایانه‌های صادراتی عظیم نفت و گاز است که وابستگی مداوم به سوخت‌های فسیلی را تضمین می‌کند، در حالی که هر سرمایه‌گذاری که اکنون انجام می‌دهیم باید یک گذار عادلانه و عادلانه به انرژی پاک را پیش ببرد.

زغال

با همکاری با جوامع، این پروژه ها را برای کمک به جلوگیری از هجوم سوخت های فسیلی و محافظت از سلامت عمومی انجام می دهیم.
احتراق: نیروگاه های زغال سنگ و گاز. تا سال 2019، نیروگاه‌های زغال‌سنگ ایالات متحده همچنان سالانه بیش از 973 میلیون تن دی‌اکسید کربن گرم‌کننده آب و هوا منتشر می‌کردند و پیشنهادها برای افزایش عمر نیروگاه‌های زغال‌سنگ کثیف و غیراقتصادی همچنان ادامه دارد.

موجی از نیروگاه‌های گازی جدید پیشنهادی تهدیدی جدی برای انتشار گازهای گلخانه‌ای متان است که یک آلاینده آب و هوای فوق‌شارژ است.

ما با استفاده از تخصص خود در قانون انرژی به دور شدن از سوخت های فسیلی سرعت می دهیم. Earthjustice به طور مستقیم تعهد بازنشستگی بیش از 130 واحد زغال‌سوز را تضمین کرده است که مجموعاً انتشار دی اکسید کربن سالانه معادل بیش از 280 میلیون تن متریک است و ما در تلاش هستیم تا تمام کارخانه‌های زغال سنگ در ایالات متحده را تا سال 2030 بازنشسته کنیم.