پوست پرتقال خشک می تواند شما را جوان سازد

بعلاوه، برخی از آب پرتقال حاوی قندهای افزودنی هستند که برای سلامتی مطلوب باید آنها را به حداقل برسانید. اگرچه آب پرتقال با کیفیت می تواند انتخاب سالمی باشد، اما انتخاب میوه های کامل در بیشتر مواقع انتخاب هوشمندانه ای است.

آب میوه‌ها در قند غلیظ‌تر هستند و فیبر کمتری دارند که باعث سیری کمتری نسبت به میوه‌های کامل می‌شود. پوست پرتقال خشک شده  اثرات نامطلوب شناخته شده زیادی ندارد.

اگرچه نادر است، اما آلرژی به پرتقال وجود دارد. اگر به پرتقال حساسیت دارید، باید از خوردن پرتقال یا نوشیدن آب پرتقال خودداری کنید.

برای افرادی که سوزش سر دل را تجربه می کنند، خوردن پرتقال می تواند علائم را بدتر کند. این به این دلیل است که پرتقال حاوی اسیدهای آلی، عمدتا اسید سیتریک و اسید اسکوربیک (ویتامین C) است.

برخی از افراد به پرتقال حساسیت دارند و اسیدیته آن ممکن است علائم سوزش سر دل را افزایش دهد. با این حال، پرتقال به طور کلی خطرات کمی برای سلامتی دارد.

پرتقال یکی از محبوب ترین میوه های جهان است به همان اندازه که مغذی و خوشمزه است.

آنها منبع خوبی از ویتامین C، و همچنین چندین ویتامین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های دیگر هستند.

پرتقال

برخی از مطالعات نشان می دهد که مصرف مرکبات مانند پرتقال به طور منظم ممکن است به کاهش خطر برخی بیماری ها مانند بیماری قلبی کمک کند.

به زبان ساده، این مرکبات روشن یک مکمل عالی برای یک رژیم غذایی سالم است.

امروز این را امتحان کنید: اگر به دنبال راه هایی برای گنجاندن پرتقال در رژیم غذایی خود هستید، سعی کنید برش های پرتقال را در سالاد مورد علاقه خود بپاشید. طعم شیرین آنها به خوبی با مواد تشکیل دهنده سالاد خوش طعم مانند ماهی، مرغ، آجیل و پنیر جفت می شود.

آب پرتقال محبوب ترین آب میوه در سراسر جهان است و از دیرباز جزء اصلی صبحانه بوده است.

تبلیغات تلویزیونی و شعارهای بازاریابی این نوشیدنی را بدون شک طبیعی و سالم به تصویر می کشند.

با این حال، برخی از دانشمندان و کارشناسان بهداشت نگران هستند که این نوشیدنی شیرین به سلامت شما آسیب برساند.