پودر ماشین لباسشویی پرسیل 5 کیلویی موجب خفه شدن مودک دو ساله شد

یکی از مهم ترین نکاتی که در شستن لباس ها باید به آن توجه کرد میزان مواد شوینده ریخته شده در دستگاه است.

میزان پودر ماشین لباسشویی پرسیل 5 کیلویی در تمیزی لباس و سلامت ماشین لباسشویی و لباس ها نقش حیاتی دارد.

حتما پیش آمده که بعد از شستن لباس‌هایتان از تمیزی آن راضی نبودید. لباس های کثیف می تواند نشان دهد که مقدار مواد شوینده کافی نبوده است.

از طرفی وجود لکه های سفید روی لباس یا محفظه ماشین نشان می دهد که مقدار ماده شوینده خیلی کم است و از الیاف لباس و محفظه ماشین لباسشویی شسته نمی شود.

استفاده بیش از حد از پودر لباسشویی می تواند آسیب بسیار شدیدتری به دستگاه وارد کند. به عنوان مثال، ته نشین شدن مقدار اضافی پودر در زیر سینک لباسشویی باعث ایجاد کپک و بوی بد در محفظه شستشو می شود.

در چنین شرایطی با هر بار شستشو میکروب های بیشتری جذب لباس شده و احتمال ایجاد حساسیت های پوستی افزایش می یابد. برای اینکه بدانیم چه مقدار پودر در ماشین لباسشویی بریزیم، باید چند نکته را در نظر داشته باشیم:

میزان کثیف بودن لباس،
حجم لباس و سختی آب. هر چه میزان کثیفی، اهمیت لباس یا سختی آب بیشتر باشد، پودر بیشتری باید در ماشین لباسشویی ریخته شود.

پودر
معمولاً یک پیمانه پودر لباسشویی برای لباس های کثیف و بزرگ که ماشین لباسشویی را پر می کنند کافی است. اما اگر لباس لکه خاصی نداشته باشد یا ظرفیت ماشین لباسشویی نصف شود، نصف پیمانه پودر برای شستن لباس کافی است. توجه به میزان کثیفی، حجم لباس، دمای آب و نوع شستشو و مواد شوینده می تواند به تعیین پودر کمک کند.

برای جمع کردن
استفاده نادرست از ماشین لباسشویی می تواند هزینه تعمیر قطعات آن را افزایش داده و طول عمر دستگاه را کاهش دهد. توجه به چند نکته ساده مانند حجم لباس داخل دستگاه و استفاده از مواد شوینده مناسب می تواند عمر آن را افزایش داده و از آن مراقبت کند.

یکی دیگر از مواردی که در تمیزی لباس و سلامت ماشین لباسشویی تاثیر می گذارد، نوع و میزان مواد شوینده است. اگر فرصت یا حوصله شستن لباس های خود را ندارید، می توانید روی تیم تخصصی NeatEx حساب کنید.

ما با پیشرفته ترین ابزار و دانش روز لباس های شما را با بهترین کیفیت در اسرع وقت تحویل خواهیم داد. با شستشوی نادرست به لباس های ارزشمند خود آسیب نرسانید. NeatEx لباس‌های شما را به بهترین شکل می‌شوید و از داشتن لباس‌های تمیز و مرتب اطمینان می‌دهد.