پلاسکو دزفول سبب اختلاف بین دو قبیله کرد نشین شد

در 20 نوامبر 2019، قرارداد جهانی ترکیه توسط SKD ترکیه و TUSIAD تأسیس شد تا به کار خود به صورت داوطلبانه ادامه دهد.

IPG با چشم‌انداز تحقق اقتصاد دایره‌ای برای پلاسکو دزفول اولین و تنها ابتکار در ترکیه است که بازیگران زنجیره ارزش پلاستیک، دولت‌های محلی و شرکت‌های دولتی، سرمایه‌گذاران، سازمان‌های غیردولتی، دانشگاه‌ها و شهروندان را گرد هم می‌آورد. زنجیره ارزش پلاستیک

امضاکنندگان، که ذینفعان زنجیره ارزش پلاستیک هستند، از چشم انداز مشترک بین المللی 10 حمایت می کنند که متشکل از اصول پذیرفته شده بین المللی است.

سهامدارانی مانند شرکت‌های کالاهای بسته‌بندی مصرفی، صنعت خرده‌فروشی و خدمات، شرکت‌های خدمات غذایی، تولیدکنندگان بسته‌بندی، تولیدکنندگان مواد خام، شرکت‌های جمع‌آوری، جداسازی و بازیافت، تولیدکنندگان کالاهای بادوام، تامین‌کنندگان صنعت بسته‌بندی پلاستیکی، سرمایه‌گذاران، دولت‌های محلی و شرکت‌های وابسته عمومی مسئولیت های مختلف تعهد می پذیرد و امضا می کند.

پلاستیک نامی است که ما برای پلیمرهای ساخت بشر می گذاریم. بنابراین در حالی که DNA شما یک “پلیمر طبیعی” است، لوله های آب PVC پلیمرهای مصنوعی هستند.

پلاسکو

این که این پلاستیک ها چگونه سنتز می شوند و چه نوع خواصی با چه تغییراتی به دست می آورند، یک حوزه علمی بسیار عمیق است و از حوصله این مقاله خارج است.

مناطق استفاده از پلاستیک:

همچنین از مواد باقی مانده در نتیجه فرآوری نفت خام مورد استفاده در پالایشگاه های نفت به دست می آید و تقریباً 4 درصد از نفت روی زمین برای تولید پلاستیک استفاده می شود. تولید پلاستیک ارزان و آسان است، زیرا ماده ای بادوام است و به راحتی شکل می گیرد.

دلایل زیادی وجود دارد که چرا پلاستیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به طور خلاصه بگوییم که چرا پلاستیک از نظر صنعتی بسیار ترجیح داده می شود:

  • پلاستیک؛ ارزان، سبک و بادوام هیچ ماده دیگری این خواص را ترکیب نمی کند.
  • پلاستیک؛ در ساخت ساختمان ها، پل ها استفاده می شود و به دلیل دوام و ارزان بودن ترجیح داده می شود.
  • این در صنعت خودرو استفاده می شود و به ما امکان می دهد وسایل نقلیه ایمن تر، ارزان تر و عملکرد بیشتری داشته باشیم.
  • این ساده ترین راه حل در بیشتر موارد برای حفظ مواد غذایی و مواد شیمیایی است.
  • به عنوان تجهیزات ورزشی ظاهر می شود.
  • در زمینه بهداشت یکی از مواد مورد استفاده در بیمارستان ها می باشد.
  • کامپیوترها و تلفن های مورد استفاده ما از پلاستیک ساخته شده اند.
  • به لطف پلاستیکی که الکتریسیته را هدایت نمی کند، می توانیم با خیال راحت از وسایل برقی استفاده کنیم.