ورود جنیفر لوپز با حوله تن پوش پرستیژ به جشنواره کن همه را شگفت زده نمود

حوله ها را هر بار سوم یا چهارم با استفاده از سفید کننده بدون کلر یا سرکه سفید ضدعفونی کنید.

1/2 فنجان (120 میلی‌لیتر) سرکه سفید را هر چند بار یک بار به پاک‌کننده اضافه کنید تا از بوی بد و کپک حوله تن پوش پرستیژ  جلوگیری کنید.

برای بهداشت سنگین تر، می توانید به جای آن از 3/4 فنجان (180 میلی لیتر) سفید کننده بدون کلر استفاده کنید، اگر رنگ حوله های شما تیره است، مطمئن شوید که از سفید کننده ایمن استفاده کنید.

سفید کننده باید در سینی مشخص شده برای این منظور قرار گیرد. اگر دستگاه بارگیری از بالا دارای محفظه سفید کننده نیست، سفید کننده را با 1 لیتر آب مخلوط کرده و 5 دقیقه پس از شروع بارگیری داخل دستگاه بریزید.

هنگام استفاده از آن برای این منظور، بهتر است در هنگام شستشوی نهایی سرکه اضافه کنید. آن را در سینی نرم کننده پارچه بریزید، یا به سادگی واشر بار بالایی را نزدیک انتهای شستشو باز کنید و درست داخل آن بریزید.

حوله ها را بین شستشو و خشک کردن کمی تکان دهید: هنگامی که حوله ها را از ماشین لباسشویی خارج می کنید، آن ها را کمی تکان دهید تا الیاف سطح آن ها پف کرده و جذب شوند.

حوله

نقوش قومی: الگوی حوله های حمام مانند زیبایی طبیعت مانند بافت غنی، ساده، ساتن، مارپیچ، پرز بریده، بدون پیچش، ژاکارد و سایر فرآیندها، قادر به بافتن نقش های زیبا می باشد. الگوی برجسته کاملاً شفاف، واضح و قوی، شمع با دقت صاف، نرم در لمس و راحت تا بالاترین درجه.

الگوهای قومی نه تنها در مد و لوازم جانبی خانه در کانون توجه هستند. به طور کلی حوله های تک رنگ حتی قبل از استفاده از مواد رنگزا برای رنگ های سازگار با محیط زیست و بدون هیچ گونه افزودنی در فرآیند تولید تا حد امکان بدون رنگ، چاپ و رنگرزی استفاده می شوند.

حوله های حمام تا حد ممکن ضخیم نیستند، پس از حوله خیس خیلی سنگین هستند و دیر خشک می شوند، انجام دادن آن آسان نیست و مرتباً تعویض می شوند.

بنابراین، متر مربع وزن حوله ها معیار کلیدی کیفیت است. ضخیم و سبک بودن، بهترین ویژگی حوله های حمام است که می تواند اطمینان حاصل کند که حوله کرکی و راحت به نظر می رسد.