هودی اسپرت دخترانه که پس از قرن ها هنوز سالم است

هودی محبوبیت بیشتری در قالب یک ژاکت به دست آورد. این مدل اغلب به عنوان زیپ شناخته می شود، زیرا این نوع بسته شدن برای لباس معمولی است.

جیب کانگورویی تمام قد روی شکم به دو جیب مجزا در این مدل ها تقسیم می شود. با این حال، سبک یکسان باقی می ماند، بنابراین ژاکت قفل شده، طراحی هودی اسپرت دخترانه کلاسیک را حفظ می کند.

رویدادهای ورزشی بدون هودی امروزه غیرقابل تصور است. در ورزش های تفریحی و حرفه ای، بازیکنان در هر رشته ای از مزایای پلیور کلاهدار نرم، گرم و راحت قدردانی می کنند.

باشگاه ها ژاکت های گلدوزی شده دارند و بنابراین به وضوح وابستگی ورزشکاران را نشان می دهند. از آنجایی که هودی ها در همه اندازه ها و رنگ های قابل تصور موجود هستند، انجمن ها رنگ های مجلسی را برای گلدوزی ژاکت ها انتخاب می کنند.

جامپر گلدوزی – مکان دائمی هودی در دنیای کار
هودی کاربردی هنوز نقش خود را به عنوان لباس کار ایفا می کند. بسیاری از شرکت ها برای کارمندان خود پلیور گلدوزی شده اند. روی سینه یا پشت، پیراهن‌های کلاهدار فضای زیادی را برای نام‌های شرکت، آرم‌ها و نام پوشنده با احتیاط گلدوزی شده‌اند.

هودی را در میان صنعتگران، کارکنان پست و تیم‌های فروشگاه‌های سخت‌افزار و سوپرمارکت‌ها کشف خواهید کرد.

هودی

همچنین در رستوران‌ها، آرایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها با ژاکت‌هایی روبه‌رو می‌شوید که نام و نشان‌دوزی دارند. اگر ژاکت دوزی برای کارمندان خود داشته باشید، شرکت شما از مزایای بسیاری برخوردار است:

  • تبلیغات برای شرکت
  • ارزش شناسایی بالای کارکنان برای مشتریان
  • ایجاد حس اجتماع در بین نیروی کار
  • شناسایی کارکنان با شرکت
  • تشخیص آسان مجوزهای دسترسی
  • سیگنال یک تصویر “باحال” از شرکت
  • هودی ها اغلب مورد استقبال کارمندان قرار می گیرند

اگر ژاکت دوزی دارید، کارمندان شما شرکت شما را تبلیغ خواهند کرد. این امر برای مثال در مورد فعالیت های خارجی صدق می کند. اگر صنعتگران و زنان شما در این زمینه کار کنند، همسایگان مشتریان شما نام شرکت را خواهند دید.

اگر آنها نیز به خدمات شما نیاز داشته باشند، نام شرکت شما را به خاطر خواهند آورد. با این حال، تبلیغات خوب همچنین به این معنی است که شرکت شما لباس کار باکیفیت را در اختیار کارکنان خود قرار می دهد و به لباس یکنواخت اهمیت می دهد.

به ویژه کارمندان جوان نیز از پوشیدن یک هودی “باحال” قدردانی می کنند و بنابراین به شرکت خود افتخار می کنند.