لباس نوزاد مارک بی سی سی موجب رشد سریع نوزاد می گردد

الیاف مصنوعی، مانند الیافی که در پارچه های مصنوعی یا لباس های کودک پلی استر یافت می شود، مواد ساخته شده توسط انسان از فرآورده های نفتی هستند و برای نوزادان مناسب نیستند.

لباس نوزاد مارک بی سی سی پلی استر در شکل واقعی خود لزوماً برای سلامتی مضر نیست. مواد مضر معمولاً در حین تولید نساجی وارد پارچه می شوند. تولید ارزان از مواد شیمیایی سریع الاثر و ارزان استفاده می کند.

بنابراین مهم است که مستقیماً از مواد مضر پرهیز کنید، زیرا هرچه تماس مستقیم و طولانی تر با پوست کودک باشد، مواد مضر بیشتری که ممکن است وجود داشته باشد می تواند پوست را تحریک کند.

با مهر و موم های با کیفیتی مانند GOTS و IVN، می توانید مطمئن باشید که هیچ ماده مضری در تولید استفاده نشده است که احتمالاً می تواند آثاری از خود به جای بگذارد.

با این حال، پلی استر و سایر الیاف مصنوعی معمولاً برای لباس نوزاد مناسب نیستند زیرا قابلیت تنفس ندارند و همچنین رطوبت را جذب نمی کنند.

کودکان ممکن است به دلیل تجمع گرما در زیر لباس شروع به تعریق کنند. سپس عرق جذب تکه لباس نمی شود، بلکه به بدن می چسبد.

از یک طرف، این ناراحت کننده است، به طوری که کودک شما نمی تواند آرام بخوابد، از طرف دیگر، گرمای بیش از حد احتمالی خطرناک است.

لباس

همچنین با دراز کشیدن طولانی مدت زیر عرق خود، پوست بیش از حد تحریک می شود. بنابراین، لباس خواب و لباس زیر به ویژه باید همیشه از مواد قابل تنفس و تنظیم کننده رطوبت ساخته شوند.

پارچه های ساخته شده از الیاف طبیعی مخصوصاً برای لباس نوزاد مناسب هستند زیرا انعطاف پذیر، راحت و در عین حال مراقبت از آنها آسان است.

همچنین، الیاف طبیعی پایدارتر از الیاف مصنوعی مبتنی بر نفت هستند زیرا قابل بازیافت و زیست تخریب پذیری بیشتری هستند. الیاف طبیعی کودک شما را گرم نگه می دارد و در عین حال اطمینان می دهد که بیش از حد گرم نمی شود.

پنبه بیشتر برای نوزادانی که پوست حساس یا آلرژیک دارند مناسب است. با این حال، پنبه خاصیت خنک کنندگی دارد.

از طرف دیگر ابریشم پشمی شما را در هنگام سردی گرم و در هنگام گرما خنک نگه می دارد. بیشتر در مورد مزایای فردی مواد مختلف پارچه برای لباس نوزاد در زیر.