قارچ دکمه ای در اصفهان سبب سقوط فضاپیمای امید شد

یکی دیگر از مزایای مرتبط با قارچ دکمه ای در اصفهان ذهنی محققان دانشگاه ملی سنگاپور دریافتند که خوردن دو وعده 3/4 فنجان قارچ پخته شده در هفته ممکن است احتمال کاهش خفیف شناختی را در یک مطالعه در سال 2019 کاهش دهد.

قارچ ها به جای نمک طعم بهتری به دستور العمل ها می دهند زیرا حاوی ریبونوکلئوتیدهای گلوتامات هستند. این ترکیبات طعمی معتدل و umami را ایجاد می کنند که هیچ عارضه ای برای فشار خون یا خطر بیماری قلبی شما ندارد.

یک فنجان کامل قارچ فقط 5 میلی گرم سدیم دارد! قارچ همچنین یک جایگزین عالی و رضایت بخش برای گوشت قرمز در هر غذایی است و کالری، چربی و کلسترول را از معادله حذف می کند.

در سوپرمارکت، بسته ای با علامت “UVB” بردارید. چطور؟ والش توضیح می‌دهد: «قارچ‌هایی که در بیرون در زیر نور UV رشد می‌کنند (بر خلاف قارچ‌هایی که در تاریکی رشد می‌کنند) منبع خوبی از ویتامین D هستند.

این قارچ‌های دارای برچسب UVB، ترکیبی به نام ارگوسترول را مستقیماً به ویتامین D تبدیل کرده‌اند. این بدان معناست که با خوردن تنها 3 اونس قارچ در معرض اشعه UVB، نیاز روزانه به ویتامین D خود را برآورده کرده‌اید و سلامت استخوان‌های خود را بهبود بخشیده‌اید.

قارچ

قارچ ها سرشار از ویتامین های گروه B هستند: ریبوفلاوین [B2]، فولات [B9]، تیامین [B1]، اسید پانتوتنیک [B5] و نیاسین [B3]. اینها به بدن کمک می کنند از انرژی غذایی که مصرف می کنیم استفاده کند و گلبول های قرمز خون تولید کند که اکسیژن را در سراسر بدن حمل می کنند.

چند جایگزین ساده که قارچ بیشتری را در وعده‌های غذایی روزانه شما به کار می‌برد کدامند؟ دولان و والش پیشنهادهای زیر را ارائه می دهند:

قارچ ها را با قوام گوشت چرخ کرده خرد کنید و سپس آنها را با گوشتی که برای ناهار یا شام می پزید مخلوط کنید. این یک راه سریع و آسان برای گنجاندن قارچ در همبرگرهای مورد علاقه شما است.
• از یک پورتوبلو بزرگ و مسطح به جای همبرگر استفاده کنید، یا آن را به عنوان یک “پوست پیتزا” کم کربوهیدرات با سس، پنیر و مواد مورد علاقه خود (شاید قارچ بیشتر؟) سرو کنید.
یک قارچ کوچک را خرد کنید و آن را در صبحانه یا برانچ با املت، کیچ یا تخم مرغ همزده مخلوط کنید.
مقداری قارچ را در سس ماکارونی خود برش دهید. قارچ همچنین می تواند طعم و بافت عالی را به تقریباً هر غذای جانبی اضافه کند.