طبق تجربه من، رنگ بنفش بیشتری دارد و صرف نظر از نوع فرآیند

بوترنات: بله، باترنات از خانواده گردو است! در حالی که گاهی اوقات خودکار اکلیلی به عنوان گردوی سفید یا حتی گردوی فقیر شناخته می شود، اجازه ندهید توهین آمیز شما را فریب دهد: بوترنات چوب زیبایی است. رنگ طلایی مایل به قهوه ای دوست داشتنی به چوب قلب دارد و کار با ابزار دستی رویایی است.

با این حال، نرم است، با رتبه دمپایی روفرشی 490 پوند، بنابراین حواستان باشد که چه پروژه‌هایی را برای ساخت با آن انتخاب می‌کنید.
مزایا و معایب چوب گردو

چوب گردو

ژنراتورهای Generac و DR به دلیل مسائل ایمنی فراخوان شدند و چگونه یک جکوزی را زمستانی کنیم.
6 بهترین ذوب یخ ایمن برای حیوانات خانگی برای استفاده در این زمستان و 10 گیاه سرپوشیده که باید برای زنده کردن ورودی شما وجود داشته باشد.
در حالی که یافتن آن سخت تر است، گردوی خشک شده در هوا تنوع رنگ بیشتری را حفظ می کند و جیوه در تلویزیون قدیمی طبق تجربه من، رنگ بنفش بیشتری دارد و صرف نظر از نوع فرآیند خشک کردن چوب شما، گردو چوبی است که می توانید با آن کار کنید.

خرید هزینه چوب گردو
انتظار می رود بسته به درجه و رقم، از 8 تا 25 دلار برای هر پای تخته پرداخت کنید. برای مقایسه، بیشتر چوب‌های سخت داخلی با درجه مبلمان 5 تا 15 دلار برای هر پای تخته قیمت دارند.

در حالی که هزینه آن برای همه چوب گردو زیاد نخواهد بود، من مردم را تشویق می‌کنم که از مصرف گردو در مراحل اولیه خودداری کنند. قیمت ممکن است باعث دلسردی کارگران چوبی جدیدتر شودترس از خراب کردن یک قطعه الوار گران قیمت

  • منابع:
    1. What To Know About Walnut Wood
  • تبلیغات:
    1. تخت خواب مدرن ساخته شده از پالت چوبی !
    2. طلاق زوج جوان بخاطر مفقود شدن طوطی!
    3. آیا با خوردن سود پرک جان خود را از دست می دهید؟
    4. کشف سکه های هخامنشی به قیمت میلیاردی