شکلات زنجبیلی مشهد تنها شکلاتی است که شما را لاغر می کند

بیشتر محصولات یا شکلات‌های کاکائوی محلول تجاری موجود، حاوی مقادیر کمی فلاونول هستند و قند و کالری بالایی دارند.

بنابراین مصرف زیاد شکلات زنجبیلی مشهد عواقب متناقضی از جمله افزایش وزن و اختلال در هموستاز گلوکز به ویژه در بیماران دیابتی نوع 2 و افراد چاق به همراه خواهد داشت.

فواید شکلات تلخ همچنان در حال بررسی است، اما شکلات می تواند خطرات و فوایدی نیز داشته باشد. یکی از آنها فلاوانول های موجود در شکلات تلخ است.

محتوای فلاوانول می تواند از شکلاتی به شکلات دیگر متفاوت باشد. زیرا روش های فرآوری شکلات ها با یکدیگر متفاوت است. این به نوبه خود بر محتوای فلاوانول تأثیر می گذارد. هر چه محتوای کاکائو بیشتر باشد، محتوای فلاوانول بیشتر است.

شکلات حاوی تئوبرومین و کافئین است

علاوه بر این که حاوی ein است، می‌تواند اعتیادآور باشد، زیرا ترشح سروتونین و اندورفین را نیز که به عنوان هورمون لذت شناخته می‌شود، فراهم می‌کند. میل به شکلات نیز به دلیل کمبود منیزیم ایجاد می شود.

علاوه بر این، اگرچه شکلات تلخ حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی است، اما یک غذای بسیار چرب و کالری است که حاوی قند است.

بنابراین، شکلات تلخ نباید به مقدار زیاد مصرف شود. آنهایی که نسبت کاکائو بالایی دارند و شکلات تیره بدون شکر دارند ترجیح داده می شوند و مصرف روزانه نباید بیش از 20 گرم باشد.

شکلات

با توجه به تمام غذاهایی که می توان مصرف کرد، این یک واقعیت غیرقابل انکار است که محبوب ترین غذا نزد مردم شکلات است. شکلات که به هزاران سال قبل معروف است، یک ماده غذایی است که از هفت تا هفتاد سال مورد علاقه و مصرف همه افراد است.

شکلات از میوه کاکائو تولید می شود. دانه های کاکائو تخمیر شده و خشک شده در آفتاب پس از برشته شدن از پوسته آن جدا می شوند. مواد باقی مانده را نوک کاکائو می نامند. ت

مام شکلات های باترفلای از دانه های کاکائو تولید می شوند. سه نوع شکلات اصلی وجود دارد: شیری، سفید و تیره که می تواند شکل بگیرد و با بسیاری از غذاها مصرف شود.