شال عمده ای که در جیب جا می شود

روسری ها دیگر یک اکسسوری زمستانی نیستند و به راحتی از شما در برابر هوای نسیمی محافظت می کنند.

شال عمده ای که به شدت با مد عجین شده اند، در طول زمان ظاهر خود را تغییر داده اند. اکنون فرصتی عالی دارید که آن را به دور گردن خود ببندید. همچنین، طرح های روسری به دلیل سهولت استفاده از تک جنسیت، اکنون در همه جا وجود دارد. (انواع روسری)

در اینجا محبوب ترین انواع روسری بر اساس مدل، پارچه، جنسیت و آب و هوا (انواع روسری) آورده شده است.

فهرست مطالب
محبوب ترین انواع روسری – الگوهای روسری
1. روسری ساده یا قدیمی:
انواع روسری
روسری های ساده یا روسری های وینتیج از جمله روسری هایی هستند که از سال های گذشته مورد استفاده قرار گرفته اند و سابقه ای غنی دارند. آنها را می توان روسری های مادر روسری مدرن، شال و روسری بی نهایت نامید. شکل آن مانند یک تکه مستطیل شکل با مواد کافی است که حداقل یک بار دور گردن شما بچرخد.

روسری های ساده در دو جنس تابستانی و زمستانی، با تکنیک های مختلف ترکیب شده و در گوشه ها با انواع توری و منگوله تزئین شده اند.

شال

بسته به سازنده و برند، روسری ها ممکن است دارای جیب در انتهای آن باشند. این جیب ها به شما این امکان را می دهند که بخصوص در سفر، اشیای قیمتی مانند پاسپورت، کارت های بانکی و سکه را همراه خود نگه دارید. (انواع روسری)

2. هود:
انواع روسری
هود اغلب با هود اشتباه گرفته می شود. با این حال، هر دو اصطلاح متفاوت است. کلاه جمجمه را روی گردن می بندند نه مانند کلاه سر به خصوص در زمستان.

اگر کسی از شما بپرسد که “مدل چیست”، می توانید بگویید که پارچه ای است که برای زمستان دوخته شده است و پوشیدن آن راحت است، بدون سروصدا. آنها دارای درپوش عمیق تر از حد معمول هستند.

هودی ها مخصوص زمستان طراحی شده اند. بنابراین اغلب با مواد پشمی، جرسی یا پشمینه دوخته می شود و با لباس های مدرن ست می شود. آنها روسری های آماده ای هستند زیرا نیازی نیست آنها را دور گردن خود بپیچید، فقط سوراخ را در سر خود قرار دهید و آماده غلبه بر زمستان هستید، تادا. (انواع روسری)

3. روسری بی نهایت: