ساعت diesel dz-7333 یک جراح در حین عمل جراحی در معده بیمار جا ماند

بنابراین، شما به تازگی اولین ساعت لوکس خود را خریداری کرده اید. این کمی متفاوت از دیجیتالی است که شما ورزش می کردید، اما شما برای ارتقاء آماده بودید.

یک ساعت diesel dz-7333 سوئیسی می تواند تا 400 قطعه داشته باشد. این قطعات یا آناتومی ساعت به آن ارزش زیبایی شناختی می بخشد که شما را به ساعت جذب می کند و همچنین باعث می شود ساعت کار کند.

شما می خواهید بتوانید با اطمینان در مورد ساعت خود صحبت کنید، بنابراین مهم است که بدانید دقیقا چه چیزی در ساعت جدید شما آمده است. این ساعت‌ها بیش از اینکه فقط یک اثر هنری زیبا روی مچ شما باشند، کاربردی هستند و حتی معمولی‌ترین ناظران نیز متوجه هنر و کارهایی می‌شوند که در آن انجام شده است.

اصول اولیه
بنابراین، در اینجا یک پرایمر در ابتدایی ترین قسمت های ساعت شما آورده شده است:

آناتومی ساعت اولیه
قاب
قاب دور کریستال یک ساعت معمولا از فلز یا سرامیک ساخته شده است.
دستبند یا بند
اینها نوارهایی هستند که ساعت را روی مچ محکم می کنند. برای اینکه به عنوان یک دستبند در نظر گرفته شود، نوار باید از فلز ساخته شود.
مورد
قاب قسمتی از ساعت است که شامل حرکت و صفحه است. این آنها را از سایش و پارگی معمولی و همچنین عناصر محافظت می کند. آنها در چندین شکل و مواد مختلف وجود دارند.

ساعت

این یک دستگیره در قسمت بیرونی قاب ساعت است که تقویم و زمان را تنظیم می کند. ساعت را هم می پیچد.
کریستال
این پوشش شفاف در بالای صفحه یا صفحه است. این ساعت برای محافظت از ساعت در برابر خاک و آب و کاهش تابش خیره کننده طراحی شده است. اکثر ساعت‌های مدرن سوئیسی دارای کریستال یاقوت کبود هستند.
شماره گیری کنید
صفحه که به عنوان صفحه نیز شناخته می شود، قسمتی از ساعت است که زمان را نشان می دهد. این می تواند در چندین رنگ مختلف و ترکیب نشانگر موجود باشد.
دست
عقربه ها نشانگرهای روی صفحه هستند که زمان را نشان می دهند. اکثر ساعت‌ها حداقل سه عقربه دارند که ساعت، دقیقه و ثانیه را نشان می‌دهند.
نشانگر ساعت
اینها نشانگرهای روی صفحه ساعت هستند که ساعت ها را مشخص می کنند.
لوگ
اینها برآمدگی هایی روی قاب ساعت هستند که بند یا دستبند ساعت را روی قاب محکم می کنند.
امضا
این اطلاعات سازنده روی صفحه ساعت است.
موارد اضافی
هر ساعت و سازنده ای با ساعت بعدی متفاوت است و همه آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. اکنون که برخی از آناتومی اولیه ساعت خود را می‌دانید، می‌توانید به پیچیدگی‌های بیشتر و قطعاتی که آن‌ها را منحصربه‌فرد می‌کند.