تخفیف چهل درصدی سرامیک کف درجه یک یزد

سرامیک فلدسفاتیک با SEM سرامیک به شکل پودری است که از ذراتی تشکیل شده است که اندازه دانه آن بین 4 تا 100 میکرومتر است و به آن نرم کننده (آلژینات، شکر) و رنگ اضافه می شود.

اجرا با مخلوط کردن با آب مقطر انجام می شود. ما از این خمیر به سرامیک کف درجه یک یزد با عملیات حرارتی به نام “سینترینگ” عبور می کنیم تا بدنه ای بدون تخلخل به دست آوریم.

سرامیک ها را می توان بر اساس دمای پخت آنها طبقه بندی کرد، اما چنین طبقه بندی چیزی در مورد تکنیک اجرا یا ویژگی های این سرامیک های مختلف به ما نمی گوید.

مواد سرامیکی جدید این طبقه بندی را منسوخ می کند. طبقه بندی مرتبط تری بر اساس ترکیب، تکنیک شکل دهی و ویژگی های ریزساختاری آنها پیشنهاد شده است.

در واقع، خواص مورد نیاز برای یک پروتز مقاومت مکانیکی، دقت انطباق و خواص نوری است که به این ویژگی ها بستگی دارد.

سرامیک های فلدسپات از 55 تا 78 درصد سیلیس (SiO2) و کمتر از 10 درصد آلومینا (Al2O3) تشکیل شده اند، زیرا بیش از 10 درصد، کدورت سرامیک افزایش می یابد.

سرامیک کف درجه یک یزد

آنها همچنین حاوی اکسیدهای اصلاح کننده هستند که ضریب انبساط حرارتی را با آلیاژ فلزی زیرساخت تطبیق می دهد.

امروز، ما در اختیار داریم: In-Ceram در MEB.

• سرامیک فلدسپاتی.

• سرامیک های فلدسپاتیک نسل دوم مانند Optec HC®.

• شیشه سرامیک (Empress® I و II).

• سرامیک آلومینیومی، با شیشه نفوذ کرده است. این محدوده In-Ceram® است. آلومینا In-Ceram که حاوی 85٪ Al2O3 و In-Ceram® زیرکونیا است که در آن افزودن ZrO2 استحکام مکانیکی را افزایش می دهد.

این دو سرامیک زیرسازی بسیار مات هستند. با In-Ceram® Spinell، MgAl2O4 شفافیت را افزایش می دهد. اینها سرامیکهایی با ماتریس کریستالی 85 درصد با شیشه نفوذی 15 درصد هستند.

• سرامیک های کاملاً کریستالی بر پایه آلومینا (Procera®) یا زیرکونیا که در واقع سرامیک های بدون شیشه هستند و ریزساختار آنها در نهایت نزدیک به آلیاژ فلز است.

سرامیک زیرکونیا در SEM. سرامیک های آرایشی و بهداشتی و زیرساخت

بنابراین، با توجه به ساختار آنها، می توانیم طبقه بندی را به سه نوع سرامیک ساده کنیم:

1. سرامیک ماتریس شیشه ای بر پایه سیلیس (فلدسپاتیک).

2. سرامیک با ماتریس کریستالی مبتنی بر آلومینا و/یا زیرکونیوم که با شیشه نفوذ کرده است.

3. سرامیک بر پایه آلومینا یا زیرکونیا کاملا کریستالی.

در نهایت، همچنین می توان در نظر گرفت که تنها دو نوع سرامیک وجود دارد: سرامیک فلدسپاتیک که سرامیک آرایشی و بهداشتی است و سرامیک کریستالی که سرامیک زیرساختی خواهد بود.