بیسکویت شکلاتی خارجی آلوده به سم رهبر کره شمالی را مسموم نمود

مطالعات نشان می دهد که غذاهای غنی از فیبر به جلوگیری از یبوست، کاهش کلسترول و کمک به مدیریت وزن کمک می کند. با این حال، بیشتر بیسکویت شکلاتی خارجی شکر اضافه دارند. بنابراین، آنها مفیدترین شکل فیبر نیستند.

غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی
انتخاب بیسکویت های سبوس دار به جای بیسکویت های آرد سفید، مواد معدنی مورد نیاز را تامین می کند. اگرچه غلات کامل شامل بسیاری از عناصر حیاتی هستند.

اما اگر غلات تصفیه شده تولید شده از آرد غنی شده را حذف کنید، ممکن است نتوانید به ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز روزانه خود دست یابید.

گنجاندن غلات تصفیه شده تولید شده با آرد غنی شده، مانند بیسکویت، در رژیم غذایی به شما کمک می کند نیازهای روزانه ویتامین و مواد معدنی خود را برآورده کنید.

بیسکوییت

علاوه بر افزایش انرژی، تحقیقات نشان می دهد که این ویتامین ها و مواد معدنی به عنوان آنتی اکسیدان برای سیستم ایمنی، پوست خوب و مو عمل می کنند.

فیبر یک غذای ضروری با چندین مزیت برای سلامتی است. هنگام بهبودی پس از جراحی معده یا داشتن مشکلات گوارشی، پزشک ممکن است به شما توصیه کند که برای مدتی از یک رژیم غذایی کم فیبر پیروی کنید. غذاهای کم فیبر به راحتی هضم می شوند. هنگام خوردن یک رژیم غذایی کم فیبر، به دنبال نان و غلات با کمتر از 2 گرم فیبر در هر وعده، مانند بیسکویت باشید.

بیسکویت با میوه و توت سرشار از آنتی اکسیدان است
همه بیسکویت ها حاوی آنتی اکسیدان نیستند. با این حال، کوکی ها و بیسکویت های زنجبیلی با انواع توت ها می توانند مقداری آنتی اکسیدان داشته باشند.

زنجبیل همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی در غذاهایی مانند سیر، قهوه و چای سبز است. این مواد مغذی به از بین بردن رادیکال های آزاد که باعث آسیب سلولی و افزایش خطر بیماری می شوند، کمک می کنند.