استفاده از ماکارونی مانا بجای سوخت فسیلی

با این حال، نمی توانید این تفاوت ها را با ماکارونی مانا تازه تشخیص دهید، به همین دلیل است که گفته می شود ایتالیایی ها از خرید آن متنفرند. برخی همچنین می گویند که وزن اضافی که در ماکارونی تازه می پردازید صرفاً محتوای آب است.

بهترین پاستاهای خشک تجاری باید به وضوح بیان کنند که با گندم سفت دوروم تهیه شده اند، ذکر شود که با برنز شکل گرفته اند و ظاهری کدر دارند.

ماکارونی با کیفیت پایین‌تر اکنون به‌گونه‌ای ساخته می‌شود که کسل‌کننده به نظر برسد، اما هیچ اشاره‌ای به برنز یا خشک شدن آهسته روی بسته‌بندی آن نخواهد بود.

ماکارونی سبوس دار در ایتالیا کمتر شناخته شده یا مورد استقبال قرار گرفته است. اغلب به عنوان یک ماده دارویی در نظر گرفته می شود که برای کمک به یبوست استفاده می شود.

برچسب باید در مورد برنز به شما بگوید، برای مثال از کلمه “برونزاتو” استفاده می کند، و ماکارونی باید کسل کننده به نظر برسد.

اگر سطح یک قطعه را به آرامی با دندان‌های جلویی خود نیش بزنید، باید احساس زبری داشته باشید، دقیقاً به همان روشی که برای یک مروارید واقعی آزمایش می‌کنید.

در مقابل، کارخانه های مدرن تولید ماکارونی با کیفیت پایین اغلب از پلاستیک برای شکل دادن به خمیر استفاده می کنند و به سرعت خشک می شوند. این فرآیند باعث براق شدن ماکارونی برای دیدن و صاف شدن دندان می شود.

بهترین راه برای شکل دادن به خمیر ماکارونی کارخانه‌ای، از طریق اکسترودرهای برنزی است که سطح را نسبتاً زبر می‌کند به Cook it، در زیر مراجعه کنید. این ماکارونی سپس به آرامی خشک می شود که یک روکش مات ایجاد می کند.

کارخانه های تجاری دارای ماشین آلات سنگینی هستند که کار نورد کردن و شکل دادن یا اکسترود کردن خمیر ماکارونی با آرد قوی را به شکل های مورد نیاز آسان می کند. و اینجا جایی است که می توانید هنگام خرید از چشمان عقابی خود استفاده کنید.