استفاده از خرما پیارم پارسان به جای قیر در آسفالت شهری

نباید فراموش کرد که خرما از نظر مواد معدنی نیز غنی است. در خرما پتاسیم، منیزیم، فسفر یا حتی کلسیم وجود دارد. با این حال، رژیم غذایی غنی از پتاسیم می تواند فشار خون و خطر سکته را کاهش دهد.

همچنین برای ویتامین های آن است که خرما پیارم پارسان باید مصرف شود. این میوه حاوی ویتامین های C، E، B2 و B3، اما همچنین A1، B1، B5، B6 و K است.

به عنوان مثال، ویتامین B6 برای بهبود عملکرد مغز شناخته شده است. در مورد ویتامین E، این ویتامین می تواند بیماری عروق کرونر قلب را به تاخیر بیاندازد یا از آن جلوگیری کند.

پروتئین های موجود در خرما آن را به میوه ای عالی برای ماهیچه ها و استخوان ها تبدیل کرده و به چربی سوزی نیز کمک می کند. پروتئین همچنین به تنظیم اشتها کمک می کند. اما یک رژیم غذایی سرشار از پروتئین باید با فعالیت بدنی منظم همراه باشد.

به لطف همه این مواد مغذی، خرما برای مبارزه با خستگی و تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار عالی خواهد بود.

بنابراین خوردن خرما قبل از شروع زمستان به بدن اجازه می دهد تا بهتر از خود در برابر تهاجمات خارجی محافظت کند. این یک دریافت انرژی واقعی را ارائه می دهد که برای ورزشکاران بزرگ توصیه می شود.

خرما

آخرین مزیت نامشخص خرما: درد زایمان را کاهش می دهد. این توسط یک مطالعه انجام شده توسط تیمی از محققان دانشگاه اردن فاش شده است.

طبق این تحقیق، رژیم غذایی غنی از خرما همچنین خونریزی را کاهش می دهد و پس از زایمان را بهتر مدیریت می کند.

خرما که اصالتاً خاورمیانه ای است، میوه ای بسیار غنی از انرژی است. آنها حاوی بسیاری از ویتامین ها (C، B1، B2) و مواد معدنی ضروری و عناصر کمیاب (پتاسیم، روی، منیزیم …) هستند. گشت و گذار در فضایل سلامتی، اثرات مضر و مقدار آنها در روز تجاوز نشود.

خرما میوه درخت خرما است. رنگ آن قهوه ای است و گوشت آن بسته به نوع آن کم و بیش شیرین است. با هسته یا بدون هسته یافت می شود. خرما میوه ای پرانرژی و مغذی است که ترانزیت روده ای را تحریک می کند. کشف.